Close Your Eyes - Lil Angel Boi

天热了,睡一觉去


Close Your Eyes

  • 专辑: Close Your Eyes

  • 歌手: Lil Angel Boi

歌词:

Heyy heyy ..

嘿~

Baby baby

宝贝 宝贝

I have to say

我得挑明了

That there's something you should know

有些事你应该知道

When I'm standing there in my underwear

当我只穿着内内站在你面前的时候

I know that I've let myself go

我知道我让自己沦陷了

But I still feel sexy

但我依旧觉得性感

When you undress me

当你继续让我一丝不挂

And whisper in my ear

然后在我耳边私语

Come over here

过来我这边

Come over here

快过来

 

Let's spice it up, you can dress me up

让我们加点香料 你可以再打扮我一下

I'll be anyone you like

我可以成为你喜欢的任意角色

Get my leathers on

用皮草盛装打扮起来

Yeah, Let's get it on

耶,我们行动起来吧

Come on, ride me like a bike

把我当成你的脚踏车,上来

I'll be Beyoncé

我是你的碧昂丝

Baby say my name

宝贝 呼唤我的名字(碧昂丝有首歌叫say my name)

Tonight you are my Hova

今晚你是我的Jay-Z(Hova是碧昂丝老公Jay-Z的自称)

Baby come over

宝贝快过来

Baby come over

还等什么呢 快来

 

Close your eyes

闭上双眼

Baby take off your shirt

亲爱的 扔掉你的衬衣

I'ma just hit the lights

我这就去把灯关了

Come on let me get to work

来吧,行动起来

I'm gonna hypnotize you

我想让你精神恍惚

Then I'm gonna yank your chain

然后猛地拉开你的拉链

We can do it again

我们可以再来一次

All over again

从头再来

 

Driving your sedan up to my mini van

把你的四门轿车开到我的小厢式

I see you in my mirror

从后视镜望着你

Ain't no other chick

身边并没有别的妞儿

Gonna cut my shit

那样我就不再罗嗦什么了

You know I'll have to kill her

你知道若真的话,我会掐死她的

You know how to use

你知道该如何做

That I'm 'bout to lose it

我要的就是意乱情迷

You blow my fucking mind

你简直让我神魂颠倒

Park it right up behind

你呆在我身后

Park it right up behind

嗯你从后边来吧(这里如何输入羞羞的表情?)

 

Close your eyes

闭上你的双眼

Baby take off your shirt

亲爱的 脱掉衬衫

I'ma just hit the lights

我这就去把灯关了

Come on let me get to work

来吧,行动起来

I'm gonna hypnotize you

我想把你催眠 让你精神恍惚

Then I'm gonna yank your chain

然后猛地拉开你的拉链

We can do it again

我们可以再来一次

All over again

从头再来

 

Where d'ya learn to do the things you do?

你究竟是从哪儿学会的你这样做呀?

You're everything

你是我的全部

You're all my dreams come true

你是让我所有的美梦成真

You know your way around like no one else

你真是与众不同,真有一套

Right there

就在那方面

Like you care

显示出你很在乎我

You're so close, so nearly there

如此接近了 马上快了达到了

Ooh yeah!

噢 耶

 

Come on now baby, yeah

加油 宝贝 耶

Come on now baby, yeah

继续 宝贝 耶

Come on baby, right there

用力 宝贝 就是那儿

Come on baby now, yeah

加油 宝贝 耶

Come on baby, yeah

用力 宝贝 耶

Come on baby not there

继续 宝贝 不是那儿

Come on baby, right there

加油 宝贝 就是那儿

 

Close your eyes

闭上双眼

Baby take off your shirt

扔掉衬衫 亲爱的

I'ma just hit the lights

我这就去把灯关掉

Come on let me get to work

行动起来吧

I'm gonna hypnotize you

我要催眠了你

Then I'm gonna yank your chain

然后猛地拉开你的拉链

We can do it again

我们再来一次

All over again

重来一遍

 

Close your eyes

闭上双眼

Baby take off your shirt

甩掉你的衬衫 亲爱的

I'ma just hit the lights

我这就去把灯关掉

Come on let me get to work

让我们行动起来

I'm gonna hypnotize you

我先让你精神恍惚

Then I'm gonna yank your chain

然后猛地拉开你的拉链

We can do it again

我们再来一次

All over again

重来一遍



评论

热度(5)

© 欧🐑不是羊 | Powered by LOFTER