Give You What You Like - Avril Lavigne

艾薇儿的歌特别在一些地方的旋律过滤的很好,特别悠扬婉转,很少有人的歌达到。不过她的激动乐曲也令人着迷


歌词


Please wrap your drunken arms around me

醉了就搂紧我吧

And I'll let you call me yours tonight

今晚我什么都听你的

'Cause lali broke it's just what I'll need

不完美的完美 正是我想要的

And if you give me what I want

你给了我想要的

Then I'll give you what you like

我也不会吝啬

Please tell me I'm your one and only

请说我是你的唯一 没有之一

Or lie and say at least tonight

哪怕骗我说 至少今晚是

I've got a brand new cure for lonely

我有了化解孤寂的新方法

And if you give me what I want

你给了我想要的

Then I'll give you what you like

我也不会吝啬

When you turn off the lights

在你关灯的时候

I get stars in my eyes

我眼里满是星光斑斓

Is this love?

这就是爱的感觉吗?

Maybe someday

或许还未到那一天

So don't turn on the lights

就别开灯了吧

I'll give you what you like

我会给你想要的一切

Emotions aren't that hard to borrow

读懂你的表情并不是很难

When was the word you never learned

尤其是当你对爱一无所知

And in a room of empty bottles

就像是一间空洞的房间

If you don't give me what I want

如果你给不了我想要的

Then you'll get what you deserve

你知道你会得到什么

When you turn off the lights

在你关灯的时候

I get stars in my eyes

我眼里满是星光斑斓

Is this love?

这就是爱的感觉吗?

Maybe someday

或许还未到那一天

I've got this scene in my head

又一次在脑海看到这个场景

I'm not sure how it ends

我已记不清它是如何结束的

Is it love?

这就是爱的感觉吗?

Maybe one day

或许还未到那一天

So don't turn on the lights

就别开灯了吧

I'll give you what you like

我会给你想要的一切

I'll give you one last chance to hold me

给你最后一次机会抱住我

If you give me one last cigarette

如果你再给我一支烟的话

But now it's early in the morning

但天已渐渐变亮

Now that I gave you what you want

你要的我已经都给你了

All I want is to forget

我要的不过是忘掉你

When you turn off the lights

在你关灯的时候

I get stars in my eyes

我眼里满是星光斑斓

Is this love?

这就是爱的感觉吗?

Maybe someday

或许还未到那一天

I've got this scene in my head

又一次在脑海看到这个场景

I'm not sure how it ends

我已记不清它是如何结束的

Is it love?

这就是爱的感觉吗?

Maybe one day

或许还未到那一天

So don't turn on the lights

就别开灯了吧

I'll give you what you like

我会给你想要的一切


评论

热度(8)

© 欧🐑不是羊 | Powered by LOFTER